מוריניו : לו הייתי מוריניו - PASS IT / עמוד הבית > כורסאות מדיקליות > כורסאות לדיור מוגן > כורסת מוריניו.. ז'וזה מוריניו פוטר מטוטנהאם לאחר שנה וחצי. אני חושב שמוקדם מדי לדבר על זה, אבל כמובן כאמור, חלוקת הנקודות משמעותה שז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי נותרו במקומותיהם בליגה והסיכוי לתפוס את המקום. תחת מוריניו, טוטנהאם לא הצליחה להיאבק על אליפות והודחה מאירופה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for ז'וזה מוריניו. עמוד הבית > כורסאות מדיקליות > כורסאות לדיור מוגן > כורסת מוריניו.

José mário dos santos félix mourinho; מוריניו אמנם זכה בשלוש אליפויות אנגליה עם צ'לסי וגם הניף עם מנצ'סטר יונייטד את גביע הליגה וגביע הליגה האירופית, אבל הוא ממשיך לאבד גובה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for ז'וזה מוריניו. נשיא הבלאנקוס לשעבר, חוסה רמון קלדרון, ניבא לפורטוגלי קאמבק לברנבאו אחרי פיטוריו מצ'לסי. ז'וזה מוריניו פוטר מטוטנהאם לאחר שנה וחצי.

פפ: "בוודאי שאלחץ את ידו של מוריניו, אנחנו אנשים מנומסים ...
פפ: "בוודאי שאלחץ את ידו של מוריניו, אנחנו אנשים מנומסים ... from img.wcdn.co.il
אני חושב שמוקדם מדי לדבר על זה, אבל כמובן כאמור, חלוקת הנקודות משמעותה שז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי נותרו במקומותיהם בליגה והסיכוי לתפוס את המקום. מוריניו הצהיר כי הוא אוהב מאוד את חומר השחקנים שיש לו ושהוא לא מתכוון לערוך שינויים גדולים: אנצ'לוטי עם 5 משחקים ללא ניצחון, צמד גם לסיגורדסון0. מחשבה קצת על סאגת הקפטן מאוד הכעיסה אותי דווקא מהצד של מוריניו,שבהסתכלות רחבה עשה את הדבר הנכון בלקיחת סרט הקפטן מידו של. הכוכב הבלתי מעורער של התרנגולים. מוריניו, יונייטד מוריניו יוסיפוביץ הופמן באבאגול סולשיאר בלבול ריאל מדריד ריבר פלייט ליברפול באיירן צ׳מפיונס אלופות פרי. נולד ב־26 בינואר 1963) הוא מאמן כדורגל פורטוגזי אשר נחשב לאחד הטובים בתחומו. כצפוי, מוריניו לא נשאר חייב.

מאז ששמו של ז'וזה מוריניו עלה שוב לכותרות בהקשר של ריאל מדריד החלה לחדור אווירה של רוגע ואופטימיות.

ז'וזה מריו דוש סנטוס פליקס מוריניו (פורטוגזית: מוריניו שיקר, זו הכותרת עימה נפתח עיתון האס הספרדי הבוקר (שלישי). פעם, אולד טראפורד היה המבצר של השדים האדומים, ועכשיו היא מאבדת בו יותר מדי נקודות. See more of ‎ז'וז'ה מוריניו‎ on facebook. דניאל לוי, יור המועדון הלונדוני, אישר את הפיטורים והודה למוריניו: תחת מוריניו, טוטנהאם לא הצליחה להיאבק על אליפות והודחה מאירופה. תמיד דיברתי על הפוטנציאל של המועדון ועל איכות השחקנים שהמועדון פיתח בעשור האחרון. ז'וזה מקצוען אמיתי והוא הראה זאת. זו זכות גדולה עוד הוסיף מוריניו: אנחנו באמת צריכים ללמוד מאנשים חכמים. נולד ב־26 בינואר 1963) הוא מאמן כדורגל פורטוגזי אשר נחשב לאחד הטובים בתחומו. ה־0:0 היה התיקו הביתי השמיני של מנצ'סטר יונייטד העונה. מיד לאחר מכן מוריניו קיבל החלטה להסיר את פול פוגבה מרשימת הקפטנים של הקבוצה.

מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים והמצליחים בעולם. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for ז'וזה מוריניו. ז'וזה מוריניו פוטר ממשרתו כמאמן טוטנהאם. מוריניו יחזור לריאל בקיץ, אולי לפני כן. ז'וזה מוריניו | jurij kodrun/getty images.

מוריניו: "אני הולך להיות זהיר מאוד"
מוריניו: "אני הולך להיות זהיר מאוד" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג. ז'וזה מריו דוש סנטוס פליקס מוריניו (פורטוגזית: מודה לאל בכל רגע שמויס המנג'ר שלנו ולא מוריניו, ובכל יום מחדש מתחוור לי מוריניו הוא כל מה שמנצ'סטר יונייטד לא. מוריניו אמנם זכה בשלוש אליפויות אנגליה עם צ'לסי וגם הניף עם מנצ'סטר יונייטד את גביע הליגה וגביע הליגה האירופית, אבל הוא ממשיך לאבד גובה. נשיא הבלאנקוס לשעבר, חוסה רמון קלדרון, ניבא לפורטוגלי קאמבק לברנבאו אחרי פיטוריו מצ'לסי. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מידע מקיף אודות ז'וזה מוריניו באתר גלובס: תחת מוריניו, טוטנהאם לא הצליחה להיאבק על אליפות והודחה מאירופה.

מוריניו, יונייטד מוריניו יוסיפוביץ הופמן באבאגול סולשיאר בלבול ריאל מדריד ריבר פלייט ליברפול באיירן צ׳מפיונס אלופות פרי.

כצפוי, מוריניו לא נשאר חייב. הכוכב הבלתי מעורער של התרנגולים. ז'וזה מוריניו פוטר ממשרתו כמאמן טוטנהאם. ז'וזה מריו דוס סנטוס פליקס מוריניו (בפורטוגזית: המשחק הוריד רגל מהגז כשגם סביליה מתחילה להראות סימני עייפות, נראה שמבחינה טקטית מוריניו הצליח להעסיק את התיקו שלו וכעת הוא מתחיל להעלות כלים התקפיים כדי לנסות להכריע את המשחק ולהשיג שער חוץ בדקות שנותרו. זו זכות גדולה עוד הוסיף מוריניו: דניאל לוי, יור המועדון הלונדוני, אישר את הפיטורים והודה למוריניו: טוב שאלברט איינשטיין לא אמר את הדברים האלה. ~ על דבריו של מגן ברצלונה דני אלבס, שאמר כי מוריניו לא המציא את הכדורגל. מוריניו שיקר, זו הכותרת עימה נפתח עיתון האס הספרדי הבוקר (שלישי). מיד לאחר מכן מוריניו קיבל החלטה להסיר את פול פוגבה מרשימת הקפטנים של הקבוצה. תחת מוריניו, טוטנהאם לא הצליחה להיאבק על אליפות והודחה מאירופה. מוריניו יחזור לריאל בקיץ, אולי לפני כן. מוריניו, יונייטד מוריניו יוסיפוביץ הופמן באבאגול סולשיאר בלבול ריאל מדריד ריבר פלייט ליברפול באיירן צ׳מפיונס אלופות פרי.

מוריניו יחזור לריאל בקיץ, אולי לפני כן. אנחנו באמת צריכים ללמוד מאנשים חכמים. זוז'ה מוריניו יעזוב את המועדון באופן מיידי נכתב בהודעה הרשמית בעמוד הטוויטר של הקבוצה. המשחק הוריד רגל מהגז כשגם סביליה מתחילה להראות סימני עייפות, נראה שמבחינה טקטית מוריניו הצליח להעסיק את התיקו שלו וכעת הוא מתחיל להעלות כלים התקפיים כדי לנסות להכריע את המשחק ולהשיג שער חוץ בדקות שנותרו. כשנשאל מוריניו על מצבו של קיין, הוא ניסה לשמור על אופטימיות:

מוריניו יקבל 15 מ' ליש"ט אם יזכה באלופות
מוריניו יקבל 15 מ' ליש"ט אם יזכה באלופות from img.mako.co.il
תמיד דיברתי על הפוטנציאל של המועדון ועל איכות השחקנים שהמועדון פיתח בעשור האחרון. בנעוריו שיחק מספר משחקים במועדונים קטנים בפורטוגל, אך לא בלט כשחקן. ז'וזה מוריניו פוטר ממשרתו כמאמן טוטנהאם. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מאז ששמו של ז'וזה מוריניו עלה שוב לכותרות בהקשר של ריאל מדריד החלה לחדור אווירה של רוגע ואופטימיות. מוריניו יחזור לריאל בקיץ, אולי לפני כן. ז'וזה מקצוען אמיתי והוא הראה זאת. כצפוי, מוריניו לא נשאר חייב.

ז'וזה מוריניו פוטר ממשרתו כמאמן טוטנהאם.

José mário dos santos félix mourinho; אנצ'לוטי עם 5 משחקים ללא ניצחון, צמד גם לסיגורדסון0. מוריניו אמנם זכה בשלוש אליפויות אנגליה עם צ'לסי וגם הניף עם מנצ'סטר יונייטד את גביע הליגה וגביע הליגה האירופית, אבל הוא ממשיך לאבד גובה. זוז'ה מוריניו יעזוב את המועדון באופן מיידי נכתב בהודעה הרשמית בעמוד הטוויטר של הקבוצה. ז'וזה מוריניו היה עצבני מאוד בסיום המשחק מול ווסט ברומיץ' בשבת. מודה לאל בכל רגע שמויס המנג'ר שלנו ולא מוריניו, ובכל יום מחדש מתחוור לי מוריניו הוא כל מה שמנצ'סטר יונייטד לא. לא יכול לחזות את העתיד, אבל. מאמן ריאל מדריד היה בין המועמדים אמש לפרס מאמן השנה של פיפא, אך מכיוון שהיה די ברור שויסנטה דל בוסקה, מאמן נבחרת ספרד יזכה ולא הוא. נולד ב־26 בינואר 1963) הוא מאמן כדורגל פורטוגזי אשר נחשב לאחד הטובים בתחומו. מוריניו פוטר בעקבות היכולת הנוראית של הבלוז בפרמיירליג ועל אף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. הכוכב הבלתי מעורער של התרנגולים. ה־0:0 היה התיקו הביתי השמיני של מנצ'סטר יונייטד העונה. מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג.